Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

vrijdag 30 oktober 2020

Vintage kerstkaart

Een kerstkaart in vintagestijl gemaakt. Ik blijf vintage en shabby chic gewoon heel leuk om te maken.
Deze is in bruin-groen tinten gemaakt met de nodige glitters, snijmallen en kant en lint.
De kaart zelf is gemaakt met een DDD mal.
Ik stuur deze kaart in bij de blog hop van Fab'n Funky.
Hiervoor moest je twee van je favoriet kleuren gebruiken. Nu heb ik geen specifieke lievelingskleuren, maar ik hou van vintage, maar evengoed van pastelkleurtjes.
Wel ben ik gek op allerlei bloemetjes en ook glitter voeg ik graag toe.
De kaart doet mee aan de volgende challenges:

Fab'n Funky: Blog Hop
Creative Sketchy Girls: Kerst/Winter.
Cute Card Thursday:Sparkles.
Allsorts challenge: Celebration time.
Creative Moments: Anything goes.
Christmas Kickstart:Festive flowers.

7 opmerkingen:

  1. Een prachtige vintage kaart.
    Leuk model met prachtige kleurenkeuze en mooie afwerking.
    Top gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is stunning, Inny. I love the image and your colour palatte. Thanks for playing at Christmas Kickstaart, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fab card, thanks for joining us in our blog hop challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That’s an intricate and beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen