Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

woensdag 21 oktober 2020

Kerstkaart Snoesje

Het wordt zo langzaamaan ook weer tijd voor kerstkaarten. Deze heb ik gemaakt in bleu-lila tinten.
Ik heb een Snoesjesstempel gebruikt (HM9426)en deze ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Verder heb ik diverse snijmallen gebruikt: ijskristalletjes(LR0393), verschillende swirls (LR0414,LR0116,LR0271),
boom (LR0136), deze "besneeuwd met sneeuwpasta en diverse bloemen malletjes waaronder CR1358.
Heb wat glitter aangebracht met "Stickles" en wat drops met de perlenpen.
De kaart doet mee aan de volgende challenges:

Marianne Design Challenge:Winterwonderland/sneeuw.
Crafty Hazelnuts: Christmas + a flower.
Knutsels en kadootjes: een boom.
Crafty hazelnuts patternedpaper:Patroonpapiertjes.
Scrapping 4 fun: Stempel + twee woorden.

26 opmerkingen:

  1. Prachtige winterkaart Inny,
    Een van de voorwaarden voor deelname aan het MD Challenge blog is dat je creatie aan max 5 wedstrijden meedoet, aan jou de keus,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel,Aniet!
    Dat van de 5 wedstrijden heb ik gemist.
    Geen probleem, ik haal er één weg.
    x Inny






    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie ijzige kaart heb je gemaakt, prachtig, de bomen vind ik natuurlijk heel gaaf. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie winterse kaart heb je gemaakt Inny!
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart: helemaal in blauw, dus lekker ijzig!!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie winterse kaart in blauw-lila
    Leuk dat je meedoet met de 'Winterwonderland' Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous Winter card!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snoesje wie kent haar niet? Je hebt haar mooi op de kaart gezet, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk geworden, leuk met het oude snoesje erop.
    Gezellig dat je mee doet met de "winter wonderland" challenge.
    groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige winterse kaart met onze Snoes.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je, Anita! Ja, weliswaar een oud stempeltje, maar blijft superleuk!

    x Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje in mooie kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige winterkaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterend kaartje
    dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen