Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

maandag 5 oktober 2020

Lief kaartje

Na bijna een jaar geen kaarten meer te hebben gemaakt, pak ik het nu weer op.
Dit kaartje is gemaakt met een lief stempeltje, dat ik heb ingekleurd met derwent potloden en het jurkje is gepaperpieced
Ik heb diverse papiertjes gebruikt en trible stansjes van MD en bloemenstansjes.
Het kaartje laat ik meedoen aan de volgende challenges:

Crafters Castle: Anything goes.
Crafters Café: Anything goes.
Crafty Creations: Anything goes.
Ally's Angels: Anything goes.
Cute Card Thursday: Anything goes.

6 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart Inny.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful, love the colour. Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Beautifully done, especially after a year of not doing cards! Thank you so much for entering our Challenge at Crafter's Castle this week. Good luck!
    Blessings, Jeanie Ellis DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com
    Scrapbookingmamaw MyBlog

    BeantwoordenVerwijderen