Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

dinsdag 13 oktober 2020

Vintage kaart

Dit keer een vintagekaart gemaakt.
Achtergrond kaart is met een DDD mal gemaakt. Erop zitten vintage papiertjes (die print ik meestal zelf).
Het stempeltje is één van mijn nostalgische stempels, ingekleurd met mijn derwent potloden.
De randen zijn afgewerkt met glitter(stickles) en tot slot is de kaart versierd met diverse bloemen, vlindertjes en tribles, gemaakt met snijmallen en uiteindelijk heb ik er nog wat veertjes bijgeplakt.

Deze kaart laat ik meedoen met de volgende challenges:

Crafty Creations: Anything goes.
Crafters Castle: Anything goes.
Ally's Angels: Anything goes.
Hobby Vision: Bingo-glitter,bloemen, ingekleurde afbeelding.
Creative Moments: Anything goes.
Creative Inspirations: Anything goes.
Cute Card Thursday: Dies and punches.
Crafty hazelnuts patternedpaper:Patroonpapiertjes.
Crafters Café: Anything goes.

2 opmerkingen: