Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zaterdag 17 oktober 2020

Vintage kaart in bruintint

Vandaag nog een kaart in vintage stijl gemaakt. Dit keer in veel bruintinten.
De achtergrond papiertjes heb ik opgeruwd en de randen be-inkt.
Verder met diverse snijmallen aangekleed.
De bloemetjes heb ik met wat gouden stickles wat laten schitteren en tot slot het geheel afgewerkt met twee lintjes en wat "pareltjes" uit de perlenpen.
Deze kaart laat ik meedoen aan de volgende challenges:

Hobby Vision: Bingo: Glitter-ribbelkarton-lintje.
Crafty Creations: Anything goes.
Crafters Castle: Anything goes.
Ally's Angels: Anything goes.
Creative Moments: Anything goes.
Creative Inspirations: Anything goes.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart laat je hier zien Inny, heel mooi uitgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just super. Love all the detail and colours!
    Thank you for joining Creative Moments!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful vintage card. Thanks for joining us at Creative Inspirations and good luck, Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Outstanding design. Thank you for joining us at the Crafter's Castle Challenge Blog ~Tracy, DT Member

    BeantwoordenVerwijderen