Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

donderdag 29 oktober 2020

CAS kaart

Voor de Liftchallenge werd er gevraagd om een CAS (Clean and Simple) kaart te maken met een splash van verf of inkt.
Mijn "splash" heb ik gemaakt met ecoline brushpennen, waar ik een klein beetje zilverglitter op heb gedaan.
Twee kleine sneeuwkristallen, gemaakt met een snijmal, maken het geheel compleet!

Deze kaart is voor de volgende challenges:

Lift challenge: Naar voorbeeldkaart.
Creative Moments: Anything goes.
Allsorts: Celebration time.
ABC Christmas: Up in the air.
Creative Sketchy Girls: Kerst/Winter.

17 opmerkingen:

  1. Great CAS card with a real frosty feel, it's lovely to see you at Allsorts Celebrations theme this week, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kerstkaart Inny..zo mooi die 2 kleurensplash met het glitter gemaakt en die 2 ijsterren maken het helemaal af
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie "ijzige" lift Inny.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi glansje, de sneeuwvlokken passen daar heel goed bij! Dankjewel voor je deelname aan onze Liftchallenge, Inny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautifully CAS, lovely colours and so atmospheric. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en fris van kleur geworden. Dank je wel voor het meefoen met de Liftchallenge, Inny!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Inny, heb net je blog ontdekt ! Leuk !
    Mooie kaart ! Ik ga je volgen !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful CAS Christmas card...love the colours. Thanks for joining the U and V challenge at ABC Christmas Challenge!
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Creative Sketchy Girls Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen