Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

maandag 23 januari 2023

Kaart met plaatje van Gecko Galz

Deze kaart gemaakt met het plaatje van Gecko Galz. Ik heb het geprint op fotopapier.
Op de groen/blauwe vierkante kaart heb ik een vierkant glanspapier geplakt.
Het randje hiervan heb ik bewerkt met stickles.
Het plaatje geplakt op zeeblauw karton en verder de kaart afgewerkt met snijmallen voor de bloem en tribles.
Tot slot nog wat zeeblauwe waxparels.

De kaart doet mee met de volgende challenges:

Gecko Galz Image Challenge:januari image.
Papercraft Challenge: Alles mag.
Dream Valley Challenge: Vierkante kaart.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Leuke bloem .mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Inny. Een mooi plaatje in vrolijke kleuren en je decoratie met stansen is prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inny, this is gorgeous! Thank you so much for joining the GG monthly image challenge. x

    BeantwoordenVerwijderen