Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

dinsdag 24 januari 2023

Kaart met stempel

Weer eens een stempel ingekleurd. Dit keer eentje van Gecko Galz, is wel een lastige.
Heb hem ingekleurd met mijn Derwent potloden. Neergezet op een effen kaart met twee soorten designpapier erop.
Verder wat stansjes en pareltjes met de perlenpen.
Ik stuur hem in bij de volgende challenges:

Gecko Galz Stempel Challenge:januari stempel.
Kleuren met potloden: Alles mag.
Papercraft Challenge: Alles mag.
Simon Monday Challenge Blog: Prachtige bloemen.

7 opmerkingen:

  1. Beautifully coloured, Inny, and with lovely papers and die cut embellishments. Thank you for entering the January GG stamp challenge. Good Luck. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuke papiertjes en bijpassend kleurwerk. Bedankt voor je deelname bij ‘kleuren met potloden’, succes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful motive and coloration. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart Inny
    dank je wel voor het meedoen bij kleuren met potloden

    gr dt karin

    BeantwoordenVerwijderen