Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zaterdag 26 november 2022

Nog een nostalgisch kaartje

Omdat het zo leuk is om te doen,hier nog een nostalgisch kaartje.
Dit keer in beige/bruin tinten.
Ook hier weer een schattig nostalgisch kerstplaatje,>br/> Afgewerkt met snijmallen (kerstster en dennentak),kantjes en perlenpen.
Het papier hier ook weer geruwd en be-inkt.
Ik laat de kaart meedoen bij de volgende challenges:

Girlz Creative Crafts: Kerst/winter.
ABC Christmas: X-tra speciaal.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt hele mooie kerstkaarten gemaakt zie ik in dit bericht en onderstaande. Veel plezier ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful antique-looking card! I love the poinsettia at the bottom and your colors are very elegant. Just beautiful! Thank you for sharing it and playing along with ABC Christmas Challenge ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful map
    thanks for participating in this challenge
    greetings jolanda bongers
    DT girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen