Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zaterdag 26 november 2022

Vintage kerstkaart

Ik begin de slag langzaam weer te pakken te krijgen.
Vandaag een vintagekaartje, in oudrose en beige,bruin.
Een nostalgisch hertenplaatje, diverse snijmallen
(voor zover ik weet LR0181,LR0393 en LR0271 en nog wat waar ik het nummer niet meer van weet).
De achtergrondpapiertjes zijn geruwd en be-inkt.
Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:

Knutsels en kadootjes:Winters met rendier/hert.
Marianne Design:Winters tafereel.
Crafter's Café: Dies/punches.
Girlz Creative Crafts: Kerst/winter.

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met de hertjes erop. prachtig uitgewerkt allemaal. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterse kaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winterse kaart Inny,
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie winter kaart.
    Is de afbeelding wel van Marianne Design?
    Producten waarvan je het nummer niet weet kun je op de site van Marianne Design opzoeken.
    https://mariannedesign.nl/collectie
    Bedankt voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel! Nee, het plaatje is niet van MD! Maar ik begreep dat je in plaats daarvan ook creatables en craftables mocht gebruiken, als je maar minstens 3 MD artikelen gebruikte. Sorry als ik het verkeerd heb begrepen.

    xx Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje is het geworden. Gezellig winters.
    Leuk dat je mee doet met de Challenge "Winter tafereel"
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen