Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

woensdag 3 februari 2021

Kaart pendule

Deze kaart maakte ik voor het Marianne Design Challenge Blog,als gastdesigner.
De opdracht was om een kaart te maken met een stencil van MD of DDD, plus 3 items van MD.
Ik heb gekozen voor dit stencil (PS 8049: pendule)van MD.
De papiertjes komen uit het papierbloc "English Roses" en de de snijmallen die ik heb gebruikt zijn.col 1405 (cijfers op de klok),CR 1358 (bloemetjes+ blaadjes) en LR 0271(swirls).
Verder heb ik de randen afgewerkt met stickles en de bloemharten met de perlenpen.
Het tekstje heb ik zelf gemaakt.
De kaart laat ik graag meedoen aan de volgende challenges:

Scrapping 4 fun:Anything goes.
Creative Moments: Anything goes.
Ally's Angels: Anything goes.
Hobbyshop Daantje Challenges:Letter C (Cijfers).

6 opmerkingen: