Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

donderdag 25 februari 2021

Een kerstkaartje tussendoor

Even tussendoor een kerstkaartje gemaakt. Het weer vraagt wel eerder om een lentekaart.
Het is een niet traditionele kerstkaart geworden met een plaatje van Gecko Galz.
Ik heb verschillende papiertjes gebruikt in de kleuren van het plaatje, zeeblauw en roze.
Verder een lintje geplakt met een strikje erop, kleine kerstboompjes gestanst en een bosje gemaakt van geponste dennetakken waarin ik drie roze belletjes heb gehangen.
Op de takken nog wat roze "besjes" geplaatst met de waxpen.
De kaart laat ik meedoen aan de volgende challenges:

GG Monthly Christmas Challenge:Image.
Winter Wonderland: Christmas.
The Holly and Christmas Challenge: Christmas.
Crafty Creations: Anything goes.
Creative Moments: Anything goes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten