Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zondag 14 februari 2021

Kaart gelift!

Bij Carlin's kaartenparadijs vroegen ze om een kaart te liften in andere kleuren.
Ik heb er voor gekozen om een oude kaart (gemaakt in 2015) van mijzelf te liften.
Als kleur heb ik roze tinten gebruikt. Het papier is geruwd en be-inkt.Het vintage plaatje is van Gecko Galz.
Voor de bloemetjes heb ik een stansje en ponsjes gebruikt.Tegenwoordig gebruik ik bijna geen ponsjes meer, maar voor deze opdracht heb ik ze toch weer te voorschijn gehaald.
De piep kleine geponste bloemetjes vind ik best weer grappig! Ook de iets grotere bloemetjes komen van een pons evenals de kleine vlindertjes..
Verder zijn de swirls wel gestanst en ook het grotere vlindertje.
Tot slot afgemaakt met pearldrops (die gebruik ik eigenlijk altijd, heb ze in vele kleuren).
De kaart laat ik meedoen met de volgende challenges:

Carlin's Kaartenparadijs: Lift een kaart.
Craft and create:Anything goes in roze/rood.
Creative Moments: Anything goes.
Girlz Creative Crafts: Alles mag.
Crafty friends: Butterflies.
Crafty Creations: Anything goes.





8 opmerkingen:

  1. Twee prachtige romantische kaartjes. Je hebt een mooie lift gemaakt van je oude kaartje. Lief met al die bloemetjes erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi is ie geworden! Prachtige kleuren maar ook je 'oude' kaart is heel mooi. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei je kaartjes zien er fantastisch uit.
    Mooi in vintage stijl.
    Inny bedankt om deel te nemen aan onze lopende challlenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WT edn prachtige lift Inny.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! Thank you so much for joining with ust at Let's Craft and Create Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen