Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

donderdag 11 april 2024

Fleurige kaart

Deze vrolijke kaart heb ik gemaakt op een zalmkleurige kaart.
Achtergrond papiertjes komen van de seets "Wild child ATC" en "Que sera sera" van GG.
Het plaatje komt van het vel "Retro Garden Girls" eveneens van GG.
Verder heb ik voor de aankleding snijmallen gebruikt en het bijtje is een stekertje dat
ik eerder maakte van het vel "what's the buzz" en de vlindertjes komen van "colors of the wind TT".

de kaart is voor:

Gecko Galz Customers challenge:Ethereal spring.
Kaartjes Inspiratie Blog:Vleugels op je kaart.
Creative Fingers:Always anything goes
Craft and create:Butterflies.

-

6 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge vleugels op je kaart
    groetjes jolanda bongers
    dt kaarten inspiratie team

    BeantwoordenVerwijderen