Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

donderdag 4 april 2024

Draken kaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Gecko Galz fantasy challenge, waarvoor je dit draken plaatje moest gebruiken.
Ik heb een zachtgroene kaart gebruikt waarop ik een achtergrond papier gebruikte van de "Shabby Chic ATC set "van GG.
Van dezelfde set , ander papier, knipte ik een raamwerk dat ik verhoogd met 3D tape heb opgeplakt.
In het midden ook een papier uit de set, waarop ik het drakenplaatje geblend heb afgedrukt.
De randen zijn afgewerkt met groene stickles en ik heb bloemen en takken, gemaakt met snijmallen er bij gevoegd.
Op de uiteinden van de takken heb ik met lichtgroene wax dotjes als besjes gezet.

De kaart gaat naar:

GG fantasy challenge
Creative Fingers:Always anything goes
Kaartjes Inspiratie Blog:Draakje met vleugels.
Knutsels en kadootjes: Doorkijkje.

12 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Inny.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is awesome, loving how you've played with the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart met het mooie doorkijkje. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke doorkijkkaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen