Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

vrijdag 13 oktober 2023

Kaart in zwart wit

Vandaag een kaart gemaakt in zwart en wit.
Het achtergrondpapier komt van de ATC set van Gecko Galz "Pop of colour".
Het vierkante plaatje had ik al eerder gemaakt met PSP.
De twee clownskopjes komen van de digitale stempelset "circus time" van GG.
Boven en onder een zwart "kantje" met pareltjes erop geplakt en tot slot een tekstje.
Ik heb deze kaart gemaakt voor:

Gecko Galz Facebooksite:Black & White.
Papercraft Challenge:Ribbon.

4 opmerkingen:

  1. I really love that you kept your card black and white - it really adds to it! Thank you so much for playing along with us at Papercraft Challenges and joining our "Ribbon" challenge. Have a fabulous day and happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen