Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

dinsdag 17 oktober 2023

Halloween

Een halloweenkaart gemaakt met de stempel van Gecko Galz.
De stempel is ingekleurd met mijn copics.
Het bruine raster is gemaakt met een snijmal en de vleermuizen heb ik geprint en uitgeknipt.
Tot slot heb ik de spinnetjes getekend met een fineliner en op hun lijfje een dotje zwarte wax geplaatst.
Als laatste Wat zwarte waxdots en een tekstje.
De kaart gaat naar:

Gecko Galz Stempel Challenge:oktober stempel.
Allsorts: Anything Goes+ texture.
Creative moments:Anything goes + it's alive.

6 opmerkingen:

  1. A fabulous creepy image for your Halloween card. Thanks for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fun Halloween creation, many thanks for sharing with us at Allsorts this week and following the texture option.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen