Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zondag 5 maart 2023

Muizendans

Deze kaart gemaakt met het plaatje van de maand maart bij Gecko Galz.
Een vierkante kaart met twee achtergrondpapiertjes, oa van het vel dreams of spring van GG.
De papiertjes heb ik opgeruwd en be-inkt. Ook heb ik een extra muisje uit het plaatje gehaald en het gespiegeld opgeplakt.
Wat blaadjes gemaakt met een snijmal en een houten bloempje met een laagje wax maakt het compleet.
De kaart gaat naar:

Gecko Galz Image Challenge:maart image.
Arty Diva's: Anything goes.
Double D Challenges:Green.
Girlz creativeCrafts: Monochrome.
Crafters Cafe: Cute.

6 opmerkingen:

  1. A very sweet card and just perfect for the Double D Challenge. The fairy image is darling and your card design is wonderful. Thanks for linking up with us an best of luck to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous, Inny! Love the extra little reversed mouse and the distressed papers. Thanks for playing along at Gecko Galz's monthly image challenge. x

    BeantwoordenVerwijderen