Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

donderdag 16 maart 2023

Familie

Omdat het zo leuk is om te doen, heb ik nog een canvas met mixed media gemaakt.
Dit keer één met een eigen foto. Op de foto staat mijn oma met haar (toen nog) drie kinderen, waarvan de linker mijn moeder is.
De foto is gemaakt rond 1932! Zo leuk!
De plaatjes eromheen zijn van Gecko Galz en wel van "Summer Seas 1 en 2".
Op de achtergrond heb ik muziek en tekst papiertjes gescheurd, waarvan er enkele van Background stamps van GG komen.
Ook heb ik weer met stencils en modeleerpasta gewerkt en wax, evenals met snijmallen.
De glazen "druppels" geven er een extra accent aan en enkele pareltjes maken het af.
Ook deze gaat naar:

Gecko Galz quarterly challenge: Canvas doek.

4 opmerkingen: