Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

donderdag 8 november 2018

Label

Vandaag een label gemaakt.Ik had op de Kreadoe twee potjes gilding wax gekocht om uit te proberen.
Op een zwarte ondergrond geeft het een schitterend metaalachtig effect. Ik heb de kleuren blauw en brons.
Ik wil nu zeker meer kleuren hebben, al merk ik wel dat je met twee kleuren toch verschillende effecten kunt creƫren door andere kleuren papier/karton te gebruiken.
Voor dit label heb ik geƫmbossed op lila cardstock en bewerkt met de twee kleuren wax, wat een mooi glimmend effect geeft.
Dit heb ik geplakt op lichtbruin cardstock. De bloem heb ik met de snijmal gemaakt uit het lila karton en de hulst uit bruin gestanst.
Ook weer bewerkt met gilding wax. De houten lettertjes heb ik ook bewerkt met brons en tot slot een paars lint erdoor en wat perlenpendrops.
Ik laat het label meedoen aan de volgende challenges:

Scrapping 4 Fun: Thanks.
Ally's Angels: A tag.
The Ribbon Girls: Anything goes.
Crafty Creations: Anything goes.
Craft & Create: Anything goes.

12 opmerkingen:

  1. This is such a beautiful project.Thank you for joining us at Scrpping4fun.
    Priya DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful, thank for joining us at The Ribbon Girl challenge this time, good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous tag, love the purple
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your tag is stunning! I love all the texture and the metallics. Thanks for joining us and good luck with your entry!
    Hugs, Joy
    craftycreationschallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So pretty! You made a beautiful tag.
    Thank you for playing with Scrapping4fun.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful tag - thanks for joining in with the November 'anything goes' challenge, best of luck, Mary x
    www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen