Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

maandag 19 november 2018

Kaart in wit

Vandaag weer een kerstkaart gemaakt. Dit keer in het wit en zonder stempel of plaatje.
Het is een vrij eenvoudige kaart. De kerstwens is uit de kaart gestanst.
Op de onderste, overblijvende helft heb ik geƫmbossed karton geplakt en op de binnenkaart (de bovenste helft) glimmend zilverkarton.
Een mooie volle bloem gestanst en wat dennentakken en dit bewerkt met stickles.
Doordat het zilverkarton zo glimt, was het moeilijk fotograferen, maar het is denk ik toch wel duidelijk.
De kaart gaat naar de volgende challenges:

Creative moments: As much white as possible.
Scrap from your heart: Christmas.
Craft and Create: Anything goes.
Crafter's Castle: Christmas.
Crafty Creations:Anything goes.
Crafty Hazelnuts: As long as it's Christmas (Holiday).

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Inny. Chique effect dat glanzende zilver in combinatie met het wit. Mooi..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. I love its White in White. Thanks for joining us at scrap from your heart. Regards dt - Malene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Magnificent! I love your WoW card. Thank you for sharing it at the Creative moments challenge. Leona x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning card. Thanks for joining us at ‘Lets Craft and Create’. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen