Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zaterdag 3 februari 2024

Even iets anders tussendoor.

Een aantal zelfgemaakte embellishments.
De bovenste heb ik gemaakt met papier van de GG knipvellen "Parisian Papers" en "Ancient love ATC".
Heb het meeste geprint op glanzend fotopapier, dat glanst mooi en is stevig.
Ik heb cirkels geknipt, bloemetjes en vlinders.
Het geheel op een blokje foam geplakt, zodat het klaar ligt voor gebruik.
Het tweede heb ik gemaakt met papier van het vel "first class ATC set".
Voor de derde heb ik het papier en plaatjes gebruikt ui de "Coquet Digital Kit.
Verder heb ik nog een aantal simpele stekertjes gemaakt, waarvan hier Het bijtje (GG What's the buzz),
De paddestoeltjes (GG Storybook garden) en het paisley motiefje komt uit het papiervel"Wild Child Collection".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten