Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

woensdag 13 september 2023

Plaatje van de maand september

Deze kaart is gemaakt met het septemberplaatje van GG.
Opgesierd met snijmallen van blaadjes en bloemetjes. De kleine bloempjes zijn gemaakt met een ponsje.
Verder heb ik stickles gebruikt voor een sparkle effect en vloeibare wax, waar ik altijd graag mee werk.
De kaart is bedoeld voor de maandelijkse kaarten challenge.

Monthly Card Challenge:maandplaatje.
Allsorts: Anything Goes + die cuts.

8 opmerkingen:

  1. A super focal image and such lovely intense colours, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week and using the optional die theme.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, lovely design and gorgeous colours. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week using the Die Cuts option.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous, gorgeous, gorgeous! Love it, Inny.
    Thank you for joining the September card challenge at Gecko Galz x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you very much, Carole!!!
    x Inny

    BeantwoordenVerwijderen