Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

woensdag 26 april 2023

Vogelkaart

Een kaart gemaakt met het thema Feathered friends bij Gecko Galz.
Het plaatje komt van het GG blad "For the birds".
Ik heb een achtergrondje gemaakt in de stijl van het plaatje.
Verder heb ik bloemetjes en een takje gemaakt met snijmallen.
Lintjes en een strikje en een bedeltje. Als laatste wat "pareltjes".
Hij gaat naar:

Gecko Galz Customers challenge:Feathered Friends.
Double D Challenges:Things that fly.
Girlz creativeCrafts:Dier op je kaart.
Allsorts: Anything Goes+ animal.
Creative moments: Wings and things.

12 opmerkingen:

  1. What a really striking card, loving the intense shades of green with the hints of yellow and the lovely Bird image, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge and using the Animals option.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super card, the little charm is a perfect finishing touch. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, such beautiful colors and design!!
    Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Double D}
    {Stencil Fun}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is stunning

    thanks for playing along at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen