Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zaterdag 13 maart 2021

Verouderd vintage kaartje

Heb weer een vintage kaart gemaakt. Dit keer wilde ik het een echte oude look geven.
Het achtergrondpapier heb ik geruwd en be-inkt.
Daarna heb ik het plaatje niet geknipt, maar gescheurd, evenals een stukje muziekblad. Deze beide heb ik opgeplakt met gesso erover.
. Hierna heb ik een beetje structuurpasta(zelfgemaakt) gemengd met een likje bruine verf, zodat het meteen beige werd.
Heb met een masker rechtsboven en links beneden(zit grotendeels verstopt achter de bloemen)structuur aangebracht.
. Bloemen en blaadjes gemaakt met snijmallen. Veertjes ertussen geplakt en wat stickles en pareltjes.
Felicitatietekst erop en weer een kaartje klaar.
Ik laat het meedoen aan:

G.G.Image challenge:Image of march.
Lift Challenge: Breng structuur aan.
Crafty friends:Happy birthday.
Crafters Café:Anything goes.
Creative Moments: Anything goes.
Cute Card Thursday:Celebrate.

10 opmerkingen:

  1. Super gaaf !!!! Tinten bij elkaar prachtig !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een echt vintage uitstraling en mooie laagjes. Wat leuk dat je de structuurpasta zelf maakte!
    De kleine goudkleurige "pareltjes" vind ik heel mooi en subtiel op je kaart. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Inny!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vintage kaart. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vintage kaartje Inny! De structuurpasta in de achtergrond past er perfect bij. Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning creation,

    Thanks for joining in our challenge at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker bezig. Je hebt de smaak goed te pakken.Mooi gedaan. Dank je wel weer voor deze 2e inzending Inny!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vintage verjaardagskaart! Past allemaal prachtig bij elkaar. Bedankt voor het meedoen bij Crafty Friends en tot de volgende keer. Groetjes Ela DT

    BeantwoordenVerwijderen