Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zondag 17 januari 2021

Andere stijl

Dit keer een kaart in een heel andere stijl dan ik gewoonlijk maak.
Ik werd geïnspireerd door de opdracht in de lift challenge.
Daar wordt gevraagd een kaart te maken in de stijl van het voorbeeld, in dit geval een opleglaag in twee of drie stukken te knippen.
Ik heb gekozen voor een witte kaart met witte opleg. Geknipt bij het wolkje met de zon en nogmaals bij de weg.
Ik heb er zacht blauw papier achter geplakt en een fiets uitgestanst(3x) en opgeplakt. Tot slot de randen met stickles bewerkt.
Zo is het een mooi, simpel kaartje geworden.

Hij gaat naar de volgende challenges:

Lift challenge: Naar voorbeeldkaart.
Creative Moments: Anything goes.
Crafters Café:New! A new year!.
Scrapping 4 fun:Anything goes.
Crafty Creations: Anything goes.
Cute Card Thursday:What's new? A new year.
Crafty friends: Anything goes.
Creative Sketchy Girls:Alles mag.

12 opmerkingen:

  1. Thanks for entering our Anything Goes challenge… your bike card is lovely. Good luck in the draw and we hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, zo kan het ook, zo zie je maar wat er eigenlijk voor mogelijkheden zijn :) Mooie strakke kaart, Inny en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zo met het fietsje en zonnetje! Door verder alles wit te laten valt het effect van de techniek nog meer op. Heel gaaf gedaan! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Inny, inderdaad anders als je andere kaarten, maar mooi is die! Je vintage kaart van MD en de winterkaart eronder zijn ook beautys! Ik ga je volgen. Dan mis ik niks meer. O ja, gefeliciteerd met je gastdesignerschap bij MD :)

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je de uitdaging bent aan gegaan, omdat je zei dat je normaal andere kaarten maakt. Dat is het leuke van meedoen aan challenges. Dan kom je weer eens op andere ideeën. Mooie strakke en eigen uitwerking. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge Inny!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! stunning design. Thanks for entering your wonderful creation in our something New Challenge at The Crafter's Cafe this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen