Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

vrijdag 15 november 2019

Witte kerstkaart

Na bijna een jaar geen kaartjes meer te hebben gemaakt, moet ik er nu weer hoognodig mee beginnen.Niet alleen omdat het zo leuk is om te doen, maar ook omdat kerst snel dichterbij komt.
Hier is mijn eerste kerstkaart.

Deze doet mee aan de volgende challenges:

Christmas Kickstart Challenge:Snow.
Crafty Hazelnuts: Christmas.
Crafty Creations: Anything goes.
Ally's Angels: Anything goes.
Crafters Castle: Anything goes.

4 opmerkingen:

  1. Your card is so beautiful - I love white on white so much. Thanks for playing at The Christmas Kickstart, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer wat van je te zien Inny. Prachtige kaart zo helemaal in het wit. Ik vind dat altijd een chique uitstraling hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen