Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

dinsdag 4 december 2018

Bruine vintage kerstkaart.

Dit keer een vintage kerstkaart in het bruin.
De basiskaart heb ik zelf in een model gesneden. Hierop twee keer vintage designpapier geplakt en deze opgeruwd en de randen be-inkt.
Ik heb één van mijn mooie nostalgische stempels op dun kraftkarton afgedrukt en ingekleurd met derwent potloden.
Om dat het op bruine kraft was gestempeld geven de kleuren ook een vintage effect.
Twee buttons gemaakt van plaatjes en deze samen met een oud vel kerstmuziek opgeplakt.
Kerstroos gestanst uit bruin papier, strikje erop en het geheel afgewerkt met goudkleurige stickles.
Ik wil hem mee laten doen met de volgende challenges:

Winter Wonderland: Kerst/winter poppetjes.
The Ribbon Girls: Christmas.
Scrap from your heart:Colouring.
Crafter's Cafe:Christmas.
Stamping Sensations:Winter Sparkle.
Card Mania: Christmas.
Scrapping4Fun: Non traditional Christmas.
Kleuren met potloden: Winter/Kerst.
Ally's Angels: Winter.

19 opmerkingen:

  1. Such a gorgeous card....thanks for playing at S4F challenges...good luck and have a nice day

    Hugs
    DT Rituparna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such detail in this vintage creation! Thanks so much for sharing with us in our Glitter and Sparkle challenge at Stamping Sensations.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vintage kaart Inny. Je stempel is echt heel mooi evenals de kerstroos. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vintage kaart. Schattige stempel en mooi ingekleurd. Heel veel moois op te zien. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor!Wat een bijzondere vorm heb je gebruikt!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel! Nadat ik de tekst heb uitgestanst, heb ik de vorm er passend bij uitgesneden.

    Inny xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, love the shape and all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, love the touches of gold. Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful! Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Christmas and/or Lace" challenge, good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful work,
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. How beautiful!💓 Thanks for entering the fortnightly challenge at The Crafters Cafe!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Love all the details and shape of card. Thank you for joining us at Scrap from your heart. Merry Christmas. Hugs Gunn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A fabulous sparkly card for our Challenge this month! Thanks for joining us at Stamping Sensations and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen