Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

vrijdag 1 januari 2016

Nieuwjaars kaartje

Even een nieuwjaars kaart gemaakt. In vintage stijl met een nostalgisch stempeltje.
Ik heb mijn derwent potloden weer eens tevoorschijn gehaald om het in te kleuren, was een tijd geleden, maar ook weer leuk om te doen.
Ook heb ik weer een mini embellishment (sneeuwpop) gemaakt van fimo! Ik hou van friemelwerk!

Dit kaartje heb ik tevens gemaakt als gastdesigner voor het Kaartjes inspiratie blog,waar de challenge loopt met het thema: nieuw jaar. Je kunt nog meedoen tot en met 16 januari

Deze kaart laat ik meedoen aan de volgende challenges:

We Love Vintage Blog: Kinderen vintage
SS Wednesday challenge: New year + sparkle
SS Monday Challenge: Winter Wonderland
AnMa Creatief: Bloemen
Cards & Scraps: Kinderkaart

7 opmerkingen:

  1. Super cute card Inny :-) the image is adorable and the papers and all the details are beautiful :)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge
    Wishing you a Very Happy New Year
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Inny, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar en jij begint al meteen met een prachtige kaart. Je hebt mooie kleuren gekozen en die bloemen zo mooi bewerkt. Je sneeuwman van Fimo past er ook leuk bij. Hier is met oog voor detail aan gewerkt en dat is te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje heb je gemaakt hoor, leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful layering and details! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Party” Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje hoor en wat een superschattig sneeuwpopje. Ik heb toen mijn dochter nog thuis was met haar fimo dingetjes gemaakt en vond dat altijd superleuk om te doen. Alles wat je met je handen doet is leuk toch.....als we maar kunnen knutselen hahaha.
    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en we zien graag nog heel veel mooie creaties tegemoet. Liefs van Plony (WLVC).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje met prachtige bloemen. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen