Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

vrijdag 27 november 2015

Even iets anders

De afgelopen drie weken heb ik even geen kaarten gemaakt, maar heb ik een schilderij gemaakt.
Ik heb het gemaakt voor mijn zus en haar man, die pas zijn verhuisd. Zij wilden graag een schilderij van "De Dikke Dames", maar wel in kleuren die in haar interieur pasten.
Ik heb voor het eerst gewerkt met acrylverf, terwijl ik voorheen vooral met softpastelkrijt werkte. Hij is vrij goed gelukt, op wat kleine foutjes na, maar ze waren er erg blij mee.
Het was ook een vrij groot formaat doek 1m.15 bij 75 cm. maar het was leuk om te doen en ik ga zeker vaker met acryl werken.
Het symboliseert min of meer de drie oudste zussen samen. Dit is het resultaat:

3 opmerkingen:

  1. Wat vindt ik die leuk Henny! Prachtig cadeau voor je zus en zwager in precies de juiste kleuren voor hun nieuwe woning

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gelukt zeg! Ik kan me goed indenken dat ze er heel blij mee waren.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen