Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

woensdag 17 oktober 2018

Kerstdoosje

Vandaag geen kerstkaart, maar een kerstdoosje gemaakt.
Bij de Liftchallenge werd gevraagd om een lucifersdoosje te pimpen.
Nu ben ik dol op priegelwerk dus daar wilde ik wel aan meedoen.
Ik heb het doosje versierd met zilveren sterretjespapier,lint,snijmal met hulst, pareltjes uit de perlenpen en tenslotte kleine kerstroosjes getekend en uitgeknipt (ik had alleen een mal van een grotere kerstroos).
In het doosje heb ik van fimo een kerstkindje geboetseerd en het doosje van binnen bekleed met een stofje.
Het doosje doet mee aan de volgende challenges.

Liftchallenge : Pimp een lucifersdoosje.
Allsorts : Christmas.
Hobby vision : Alles mag.
Crafter's Castle : Anything goes/Christmas.

7 opmerkingen:

  1. wow - so tiny and adorable - such detailed work too.
    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh.... Zo schattig is dit! Dat kerstkindje ook, lief!! Dank je wel voor het meedoen met onze Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is te zien dat je van priegelwerk houdt. Erg mooi geworden. Bedankt voor je inzending Inny!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A really pretty creation for our 'Christmas' theme at Allsorts challenge, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen