Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

vrijdag 19 oktober 2018

Dames kaart

Een dameskaart gemaakt dit keer. Heb een nostalgisch plaatje geprint op fotopapier.
Het had de prachtige kleuren waar ik van hou. Heb de kaart gemaakt naar een sketch.
De kaart is wit en heb er diverse bijpassende papiertjes bij gezocht, waarvan ik de randen heb "verouderd".
Ik heb een vlindertje gevonden dat er qua kleur prachtig bij past. Verder bloemetjes gemaakt met stansjes en alles afgewerkt met pareltjes (perlenpen)
Ik laat de kaart meedoen aan de volgende challenges:

De Egel: Sketch + borduursel (echt of nep).
Crafter's Café: Feminine.
Scrap from your heart: Use dies.
Crafty Creations: Anything goes.

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Inny. De kleuren zijn zó mooi en wat een leuke bloemen heb je erbij gemaakt. Ik vind het een plaatje.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card with beautiful elements and image. Thanks for joining the challenge at Crafty Creations and we hope to see you again soon. Donna - DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just love the color hues chosen in this card.. Just Fab!! Thanks for playing at Scrap From your Heart Challenge. I wish you the best of luck. Hope to see you again.
    Dawn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty. Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Feminine" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen